תוכן העניינים: חינוך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית הקו-אקזיסטנציאליסטית: קריאה מחודשת ב'על המעשה החינוכי' למרטין בובר

העבודה התפרסמה בשלושה חלקים. אם מעוניינים/ות ניתן פשוט להוריד כאן: חינוך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית הקו-אקזיסטנציאליסטית.

בראש כל חלק קישור לפוסט הרלבנטי.

תוכן העניינים: 

מבוא: פילוסופיה דיאלוגית קו-אקזיסטנציאליסטית– הפילוסופיה של הזיקה (לחצו כאן):
————————————————————————-
  1. מטרות החינוך הדיאלוגי על פי 'על המעשה החינוכי' לבובר (לחצו כאן):

         א.         לא בריאה כי אם יצירה – המשגת האותנטיות בפילוסופיה הדיאלוגית:

         ב.         יצירה – תנאי הכרחי, אך לא תנאי מספיק:

          ג.          יצר השיתוף וההתקשרות:

         ד.         כפייה, חירות והתקשרות:

————————————————————————————–

  1. דמות המחנך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית (לחצו כאן):

         ה.         בין חירות לאחריות:

          ו.          תיקון המידות של המחנך ו–'ניסיון הצד שכנגד':

          ז.          לא אמפאתיה, הקפה:

         ח.         זיקת המחנך:

         ט.         המחנך, מטרות החינוך והחינוך העצמי:

  • נספח: 'הקוגיטו הסולידארי' של אלבר קאמי[1]: (לחצו כאן)
  • רשימה ביבליוגרפית.
מודעות פרסומת

5 מחשבות על “תוכן העניינים: חינוך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית הקו-אקזיסטנציאליסטית: קריאה מחודשת ב'על המעשה החינוכי' למרטין בובר

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s