העבודה התפרסמה בשלושה חלקים. אם מעוניינים/ות ניתן פשוט להוריד כאן: חינוך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית הקו-אקזיסטנציאליסטית.
בראש כל חלק קישור לפוסט הרלבנטי.
תוכן העניינים:
מבוא: פילוסופיה דיאלוגית קו-אקזיסטנציאליסטית– הפילוסופיה של הזיקה (לחצו כאן):
————————————————————————-
- מטרות החינוך הדיאלוגי על פי 'על המעשה החינוכי' לבובר (לחצו כאן):
א. לא בריאה כי אם יצירה – המשגת האותנטיות בפילוסופיה הדיאלוגית:
ב. יצירה – תנאי הכרחי, אך לא תנאי מספיק:
ג. יצר השיתוף וההתקשרות:
ד. כפייה, חירות והתקשרות:
————————————————————————————–
- דמות המחנך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית (לחצו כאן):
ה. בין חירות לאחריות:
ו. תיקון המידות של המחנך ו–'ניסיון הצד שכנגד':
ז. לא אמפאתיה, הקפה:
ח. זיקת המחנך:
ט. המחנך, מטרות החינוך והחינוך העצמי:
- רשימה ביבליוגרפית.
5 מחשבות על “תוכן העניינים: חינוך על-פי הפילוסופיה הדיאלוגית הקו-אקזיסטנציאליסטית: קריאה מחודשת ב'על המעשה החינוכי' למרטין בובר”